Mesajlar: 9,547
Konular: 0
Katılım: 13-03-2018
Rep Puanı:
13,622
KÂMİL KOÇ SOSYAL MEDYAYI ‘EN’ BAŞARILI KULLANAN MARKALAR ARASINDA: Kâmil Koç bir kez daha
Brandverse Awards’tan ödülle döndü
Türkiye’nin seyahat sektöründeki köklü ve öncü markası Kâmil Koç, dijitaldeki en başarılı marka ve projelerin ödüllendirildiği Brandverse Awards’tan bir kez daha ödülle döndü. Yolculara kesintisiz kişiselleştirilmiş eğlence imkânı sunan Kâmil Koç Multimedya uygulamasının yanı sıra teknoloji ve dijitalleşme alanındaki yenilikleriyle eşsiz bir yolculuk deneyimi sunan Kâmil Koç, sosyal medyanın ‘En’lerinin seçildiği SocialBrands Veri Analitiği, Karayolları Ulaşım kategorisinde ‘Gümüş’ ödülün sahibi oldu.
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen Brandverse Awards’ta, 2024 yılının kazanan markaları belli oldu. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığı ile markaların sosyal medya performanslarının istatiksel olarak sosyal medya marka endeksine göre incelendiği SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde şirketlerin 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 döneminde dijitalde yaptıkları tüm kampanya ve iletişim faaliyetleri ele alındı.
Türkiye seyahat sektörünün en çok tercih edilen lider markası Kâmil Koç da sosyal medya alanındaki başarılı çalışmalarıyla SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde geçen yılın ardından bu yılda da yine sosyal medyanın ‘En’leri arasında yer aldı. Kâmil Koç, başarılı sosyal medya yönetimiyle Brandverse Awards Karayolları Ulaşım kategorisinde ‘Gümüş’ ödülün sahibi oldu. 8 ayrı kategoride başarıya ulaşan markalar, 24 Haziran’da İstanbul’da düzenlenen özel bir törenle ödüllerini aldı.
“Dijital uygulamalarımızla yolculuğu keyfe dönüştürüyoruz”
Kâmil Koç Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü Jan Sarıgül Işık, dijitalde yenilikleriyle sektöre öncülük ettiklerini belirterek, şunları söyledi:
“Değişen dünyayla birlikte seyahat sektöründe de tüketici davranışları önemli bir değişim gösteriyor. Bugün artık konfor kadar iletişim araçlarının kullanımı ve bu alanda sunulan imkanlar yolcular için önemli bir tercih sebebi oluyor. Kâmil Koç olarak biz de bir taraftan en son teknolojiye sahip çevre dostu otobüslerle yolcularımıza konforlu bir seyahat sunarken, diğer yandan da seyahatlerinin özel anlara dönüşmesine yönelik uygulamaları hayata geçiriyoruz. Özellikle dijital yeniliklerimizle seyahatlerini eşsiz bir deneyime dönüştürmek için çalışıyoruz. Son olarak geçen yıl Kâmil Koç Multimedya uygulamamızı yol arkadaşlarımızın hizmetine sunduk. Çok olumlu geri dönüşler aldığımız bu uygulamayla yol arkadaşlarımıza eğlenceyi kişiselleştirme fırsatı sağladık. Yolcularımız cep telefonlarına indirdikleri uygulama ile haberden belgesele, müzikten spora seyahatleri boyunca diledikleri yayını kendilerine göre özelleştirip, kesintisiz bir şekilde izleyebilme imkanına sahip oldular.
Bunun yanında iletişim araçlarını da efektif şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Özellikle sosyal medya araçlarını aktif bir şekilde kullanarak, yolcularımızla etkin bir iletişim sağlıyoruz. Markamızla ilgili haber ve duyuruların yanı sıra yeniliklerimizi, güzergahlarımızdaki güzellikleri de bu kanallar aracılığıyla yol arkadaşlarımızla paylaşıyor, onları da bu güzelliklerin parçası haline getirmeye çalışıyoruz. Aynı zamanda bu kanallar üzerinde bize ulaşan görüş, öneri ve istekleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturarak, yolcularımıza en iyiyi sunmaya gayret ediyoruz. Sağladığımız bu online iletişim sayesinde yol arkadaşlarımızla aramızda çok güçlü bir bağ oluşturmuş durumdayız. Yolcularımızın marka sadakatine de pozitif katkı yapan tüm bu çalışmalar sayesinde bugün ülkemizin en çok tercih edilen markası olmanın gururunu yaşıyoruz. Yol arkadaşlarımızı da ekosistemimizin içine kattığımız bu güçlü iletişim stratejimizin bugün ödülle taçlandırılmasından da çok mutluyuz.”
Mesajlar: 9,547
Konular: 0
Katılım: 13-03-2018
Rep Puanı:
13,622
TEMSA’nın yurt içindeki 14. bayisi Meltem Otomotiv oldu
Türk ticari araç sektörüne öncülük eden TEMSA, ülke genelindeki bayi ağına son olarak Meltem Otomotiv’i ekledi. TEMSA ile 15 yıllık iş birliği bulunan Meltem Otomotiv, TEMSA’nın yurt içindeki 14. bayisi olarak İstanbul Tuzla’da kapılarını açtı.
Türkiye genelindeki bayi ağını genişletme misyonu doğrultusunda çalışmalarını sürdüren TEMSA’nın yeni bayisi Meltem Otomotiv oldu. 3.000 metrekare tesis alanıyla Tuzla’da kapılarını açan, uzun yıllara dayanan tecrübesi ve güçlü araç filosuyla sektörde öne çıkan Meltem Otomotiv, TEMSA ve Fuso marka araçların satışını gerçekleştirecek.
“BAYİLERİMİZ VE SERVİSLERİMİZ, TEMSA AİLESİNİN EN ÖNEMLİ YAPI TAŞLARI”
Düzenlenen açılış töreninde konuşan TEMSA CEO’su Evren Güzel şunları söyledi: “TEMSA olarak satıştan satış sonrası hizmetlere kadar tüm süreçlerde, bayilerimizle olan birlikteliklerimizi güçlendirmeyi ve müşterilerimize verdiğimiz kaliteli hizmeti her zaman ön planda tutuyoruz. Bayilerimiz ve servislerimiz, TEMSA ailesinin en önemli yapı taşları konumunda. Bugün de güçlü ve köklü bayi ağımıza yeni bir üyeyi daha ekledik. 15 yıldır TEMSA ile birlikte yol alan, TEMSA markasını ve değerlerini yakından tanıyan iş ortağımız Meltem Otomotiv ile iş birliğimizin uzun soluklu ve başarılarla dolu olmasını diliyorum.”
Meltem Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Metin Balta ise “Ülkemizin önemli değerlerinden, sektörde öncü olan bir marka ile 15 yıldır devam eden iş birliğimizi bayilik seviyesine taşıdığımız için çok mutluyuz. Ticari araç sektörüne yön veren TEMSA’nın yenilikçi yaklaşımı, teknolojik altyapısı ve sürdürülebilirlik odaklı vizyonu hem ülkemizde hem de yurt dışında güçlü bir örnek teşkil ediyor. Bu anlamda TEMSA’nın bayi ağına katılmak bizim için bir gurur kaynağı. İş birliğimiz sayesinde sektörde güçlü ve güvenilir çözüm sunmayı, müşterilerimize en kaliteli hizmeti sağlamayı amaçlıyoruz” şeklinde konuştu.
15 YILLIK BAŞARI HİKAYESİ
1994 yılında personel taşımacılığıyla faaliyetlerine başlayan ve TEMSA İLE 15 yıllık iş birliği olan Meltem Otomotiv’in filosunda TEMSA marka 100 otobüs, 80 midibüs ve 20 adet Fuso hafif kamyon bulunuyor. 3.000 metrekare alana kurulu Meltem Otomotiv, 2015 yılından bu yana ise yaklaşık 1.000 adet araçla filo araç kiralama alanında da faaliyet gösteriyor.
Mesajlar: 9,547
Konular: 0
Katılım: 13-03-2018
Rep Puanı:
13,622
Otokar Otobüsleri, Avantajlı Kampanyalarla Kışa Hazırlanıyor
Türkiye otobüs pazarının aralıksız 15 yıldır lideri olan Otokar, otobüs sahiplerinin kış aylarında güvenle araçlarını kullanabilmeleri için "Servis Günleri" kampanyasını başlattı. 30 Kasım'a kadar sürecek kampanya ile otobüs sahipleri, uygun fiyatlarla periyodik bakım ve yüzde 20 indirim fırsatlarından yararlanabilecek. Periyodik bakım yaptıranlara check-up ücretsiz verilecek.
Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar, satış sonrası hizmetleriyle kullanıcılarının yanında olmaya devam ediyor. Şirket otobüs sahiplerinin kış aylarına güvenle girmeleri için “Otokar Servis Günleri” kampanyasını başlattı. 1 Kasım-30 Kasım tarihleri arasında gerçekleşecek kampanya kapsamında Otokar otobüs sahipleri özel avantajlardan ve indirimlerden yararlanabilecek.
Müşterilerinin araçlarını en iyi performansla kullanmalarını hedefleyen Otokar, "Servis Günleri" süresince işçilik ve yedek parçada cazip indirimler sunacak. Otokar marka otobüslerin yaş sınırı olmaksızın faydalanabileceği kampanya kapsamında araç sahipleri işçilik, yedek parça, mekanik parçalarda yüzde 20 indirim fırsatından yararlanacak. Periyodik bakım yaptıran müşterilere check-up ücretsiz olarak sunulacak.
Türkiye genelinde kampanyaya katılan yetkili servislerde geçerli olan avantajlı "Otokar Servis Günleri"nden faydalanmak için sadece randevu almak yeterli olacak. Kullanıcılar en yakın Otokar servisleri için www.otokar.com.tr adresinden ve Otokar APP'ten randevu alabilirken, 444 6 857 numaralı "Otokar Müşteri Hattı"ndan 7 gün 24 saat detaylı bilgi alabilecek. Android ve iOS telefonlar için geliştirilen Otokar mobil uygulamasıyla Otokar müşterileri kampanya dahil tüm duyurulara anlık erişim sağlayabilecek. Araç sahipleri, Kasım ayı süresince geçerli olacak kampanya kapsamında sürpriz hediyelere de kavuşacak.
Mesajlar: 9,547
Konular: 0
Katılım: 13-03-2018
Rep Puanı:
13,622
Yıllardır Kamil Koç bünyesinde iş ortaklığı içerisinde olan Şahin Grup bünyesindeki araçlar geçtiğimiz Mart ayında Varan Turizm'e geçiş yapmış ancak kısa süre sonra firmadan ayrılarak Metro Turizm ile işbirliği içerisine girmişti. Geçtiğimiz günlerde araçlar tekrardan Varan Turizm bünyesinde karşımıza çıkmaya başlamşıtır.
|